К основному контенту

Заняття 22.12.2022 для Олександра К-ка

 

1.    Привітання

Добрий ранок (день)! Посміхнись

І на мене подивись.

У долоньки плесни раз, (плеснути в долоні)

І заняття буде клас. (показати кулачок з випрямленим великим пальцем)

 

2.    Вправа «Заплатки»

Хід вправи:

Вірш про 5 пальчиків!

Пальчик-палець головний «Клас» показує завжди.

Вказівний говорить часто: «Друже, підійди, будь ласка».

Дальше всіх дістати зможе – Наш Середній: він найдовший.

Безіменний на правиці В мами й тата золотиться!

На Мізинця лий – не лий, - Буде завжди він «малий»

Повторили всі назви пальчикі і займаємося малюванням. Тільки перед початком ми кожному нашому пальчику подаруємо той чи інший колір.

(Коли дитина обрала - розташовуємо фарби, за цим порядком, вгорі листка перед дитиною.)

Під релаксаційну музику починаємо працювати.

Пропонуємо дитині перетворитися на художників і допомогти закінчити малюнки. Вмокаємо обраний пальчик в цю фарбу і домальовуємо кружальця.


3.    Вправа «Кидаємо сніжки»

Матеріал: коробка, дві сніжки з паперу.

Сядьте з дитиною на досить просторе місце і покажіть їй, як кинути «сніжку» в коробку на відстані 1 м. Звертайте увагу на те, щоб дитина дивилася, як ви це виконуєте. Тримайте «сніжку» в руці, відведіть руку повільно назад, а потім також повільно вперед, тримаючи «сніжку» на долоні. Робіть повільні і плавні рухи. Дайте дитині іншу «сніжку» і візьміть її руку, щоб допомогти їй у кидку. Повторюйте вправу багаторазово, зменшуючи допомогу, притримуючи її злегка за руку, перш ніж відпустити її зовсім.

Якщо дитині вдається докинути «сніжку» в коробку з близької відстані, то збільшуйте  її поступово до декількох метрів. Записуйте, скільки спроб робить дитина з кожної відстані. Нотатки допоможуть вам зрозуміти, коли потрібно збільшити відстань.

 

4.    Вправа «Ледарі»

Мета: досягти оптимального емоційного стану.

Хід вправи: Сьогодні ми багато працювали і напевно втомилися. Я пропоную  трохи полінуватися. Обрати улюблений килимок або пледик дитини, те місце де їй подобається відпочивати.

Уяви собі, що ти - ледар який вивалюєтеся на м'якому, м'якому килимі. Навколо тихо і спокійно, ми дихаємо легко і вільно. Відчуття приємного спокою і відпочинку охоплює все твоє тіло. Ми спокійно відпочиваємо, ми лінуємося. Відпочивають наші ручки, відпочивають ваші ніжки (пауза - погладжуємо дитину). Відпочивають ручки у (ім’я дитини), відпочивають ніжки у (ім’я дитини). Приємне тепло охоплює все наше тіло, нам ліньки ворушитися, нам приємно. Наше дихання абсолютно спокійне. Наші руки, ноги, все тіло розслаблене. Почуття приємного спокою наповнює нас зсередини. Ми відпочиваємо, ми лінуємося. Приємна лінь розливається по всьому тілу. Ми насолоджуємося повним спокоєм і відпочинком, який приносить нам сили і гарний настрій. Потягнімося, скинемо з себе лінь і на рахунок «три» відкриваємо очі. Один, два, три.

Ми відчуваємо себе добре, ми гарно відпочили, у нас бадьорий настрій.

 

5.    Ритуал закінчення заняття. Вправа: «Оплески».

Дорослий говорить:

- Закінчилося заняття, ти був молодець (плескає в долоні і заохочує дитину до цього).

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

40 ігор у темряві. Для відновлення відчуття безпеки, близькості та запобігання травматизації (за матеріалами Світлани Ройз)

Заняття 07.02.2023 для Олександра К-ка