1.
Привітання
Добрий ранок
(день)! Посміхнись
І на мене
подивись.
У долоньки
плесни раз, (плеснути в долоні)
І заняття
буде клас. (показати кулачок з випрямленим великим пальцем)
2. Вправа «Твердий – м’який»
Матеріал: миска з теплою водою, вата, жорстка
щітка
Хід проведення: Перед дитиною на столі знаходяться миска з теплою водою, вата, жорстка
щітка. Дорослий діє рукою дитини, плескаючи по черзі по воді, ваті, жорсткій
щітці та супроводжуючи дії словами: «Тверда щітка. М’яка ватка».
Якщо дитина із задоволенням бере участь у цій грі, можна спонукати її до самостійних дій.
3. Фізкультхвилинка «Робимо разом»
Читайте вірш, супроводжуючи його рухами (рука в руці з дитиною):
Лєра плескати як вміє, Своїх ручок не шкодує: Хлоп – хлоп, хлоп – хлоп! Лєра топати як вміє, Своїх ніжок не
шкодує: Топ – топ, топ – топ!
Ручками заплескали: Хлоп – хлоп – хлоп!
Ніжками затопали: Топ – топ – топ!
При багаторазовому повторенні тексту спонукайте дитину до здійснення
самостійних рухів руками і ногами в комфортному для неї темпі.
4. Вправа «Пензлики»
Матеріал: пензлики – м’який та жорсткий.
Хід проведення: Дорослий пропонує дитині розглянути і доторкнутися до пензликів: м’який
великий – для нанесення макіяжу (для фарби тощо) і клеєвий жорсткий. Потім
починає гладити (лоскотати) пензликом тильний бік руки, долоню, кожен пальчик,
коментуючи дії: «Гладжу м’яким пензликом. Лускочу жорстким пензликом».
Фіксується емоційна реакція дитини на пропонований тактильний контакт.
5. Арт-терапія (нетрадиційна техніка
малювання) «Набивання жорсткою щіткою»
Матеріал: роздрукований шаблон для малювання, жорсткий пензлик, фарби гуаш
Хід проведення: Опустити в гуаш щітку і, тримаючи вертикально,
набивати по аркушу, малюючи по контуру і заповнюючи весь малюнок. Під час
малювання щітку у воду не опускати. Розпочинаємо працювати методом спільних дій
(рука в руці), допомагаємо дитині правильно тримати пензлик, набивати фарбу та
дотримуватись контурів. Поступово спонукайте дитину до здійснення самостійних
рухів з пензликом.
6. Ритуал
закінчення заняття. Вправа: «Оплески».
Дорослий говорить:
- Закінчилося заняття, ти був молодець (плескає в
долоні і заохочує дитину до цього).
Комментарии
Отправить комментарий