К основному контенту

Заняття 31.01.2023 для Валерії Я-ої

 

1.    Привітання

Добрий ранок (день)! Посміхнись

І на мене подивись.

У долоньки плесни раз, (плеснути в долоні)

І заняття буде клас. (показати кулачок з випрямленим великим пальцем)

 

2.    Вправа «Твердий – м’який»

Матеріал: миска з теплою водою, вата, жорстка щітка

Хід проведення: Перед дитиною на столі знаходяться миска з теплою водою, вата, жорстка щітка. Дорослий діє рукою дитини, плескаючи по черзі по воді, ваті, жорсткій щітці та супроводжуючи дії словами: «Тверда щітка. М’яка ватка».

Якщо дитина із задоволенням бере участь у цій грі, можна спонукати її до самостійних дій.


3.    Фізкультхвилинка «Робимо разом»

Читайте вірш, супроводжуючи його рухами (рука в руці з дитиною):

Лєра плескати як вміє, Своїх ручок не шкодує: Хлоп –  хлоп, хлоп –  хлоп! Лєра топати як вміє, Своїх ніжок не шкодує: Топ – топ, топ –  топ!

Ручками заплескали: Хлоп –  хлоп – хлоп!

Ніжками затопали: Топ – топ –  топ!

При багаторазовому повторенні тексту спонукайте дитину до здійснення самостійних рухів руками і ногами в комфортному для неї темпі.

 

4.    Вправа «Пензлики»

Матеріал: пензлики – м’який та жорсткий.

Хід проведення: Дорослий пропонує дитині розглянути і доторкнутися до пензликів: м’який великий – для нанесення макіяжу (для фарби тощо) і клеєвий жорсткий. Потім починає гладити (лоскотати) пензликом тильний бік руки, долоню, кожен пальчик, коментуючи дії: «Гладжу м’яким пензликом. Лускочу жорстким пензликом».

Фіксується емоційна реакція дитини на пропонований тактильний контакт.


5.  Арт-терапія (нетрадиційна техніка малювання) «Набивання жорсткою щіткою»

Матеріал: роздрукований шаблон для малювання, жорсткий пензлик, фарби гуаш

Хід проведення: Опустити в гуаш щітку і, тримаючи вертикально, набивати по аркушу, малюючи по контуру і заповнюючи весь малюнок. Під час малювання щітку у воду не опускати. Розпочинаємо працювати методом спільних дій (рука в руці), допомагаємо дитині правильно тримати пензлик, набивати фарбу та дотримуватись контурів. Поступово спонукайте дитину до здійснення самостійних рухів з пензликом.

 

6.    Ритуал закінчення заняття. Вправа: «Оплески».

Дорослий говорить:

- Закінчилося заняття, ти був молодець (плескає в долоні і заохочує дитину до цього).


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

40 ігор у темряві. Для відновлення відчуття безпеки, близькості та запобігання травматизації (за матеріалами Світлани Ройз)

Заняття 22.12.2022 для Олександра К-ка

Заняття 07.02.2023 для Олександра К-ка