1. Привітання
Добрий ранок (день)! Посміхнись
І на мене подивись.
У долоньки плесни раз, (плеснути в долоні)
І заняття буде клас. (показати кулачок з випрямленим великим пальцем)
2. Вправа «Твердий – м’який»
Матеріал: миска з теплою водою, вата, жорстка щітка
Хід проведення: Перед дитиною на столі знаходяться миска з теплою водою, вата, жорстка щітка. Дорослий діє рукою дитини, плескаючи по черзі по воді, ваті, жорсткій щітці та супроводжуючи дії словами: «Тверда щітка. М’яка ватка».
Якщо дитина із задоволенням бере участь у цій грі, можна спонукати її до самостійних дій.
3. Фізкультхвилинка «Робимо разом»
Читайте вірш, супроводжуючи його рухами (рука в руці з дитиною):
Саша плескати як вміє, Своїх ручок не шкодує: Хлоп – хлоп, хлоп – хлоп! Саша топати як вміє, Своїх ніжок не шкодує: Топ – топ, топ – топ!
Ручками заплескали: Хлоп – хлоп – хлоп!
Ніжками затопали: Топ – топ – топ!
При багаторазовому повторенні тексту спонукайте дитину до здійснення самостійних рухів руками і ногами в комфортному для неї темпі.
4. Вправа «Пензлики»
Матеріал: пензлики – м’який та жорсткий.
Хід проведення: Дорослий пропонує дитині розглянути і доторкнутися до пензликів: м’який великий – для нанесення макіяжу (для фарби тощо) і клеєвий жорсткий. Потім починає гладити (лоскотати) пензликом тильний бік руки, долоню, кожен пальчик, коментуючи дії: «Гладжу м’яким пензликом. Лускочу жорстким пензликом».
Фіксується емоційна реакція дитини на пропонований тактильний контакт.
5. Арт-терапія (нетрадиційна техніка малювання) «Набивання жорсткою щіткою»
Матеріал: роздрукований шаблон для малювання, жорсткий пензлик, фарби гуаш
Хід проведення: Опустити в гуаш щітку і, тримаючи вертикально, набивати по аркушу, малюючи по контуру і заповнюючи весь малюнок. Під час малювання щітку у воду не опускати. Розпочинаємо працювати методом спільних дій (рука в руці), допомагаємо дитині правильно тримати пензлик, набивати фарбу та дотримуватись контурів. Поступово спонукайте дитину до здійснення самостійних рухів з пензликом.
6. Ритуал закінчення заняття. Вправа: «Оплески».
Дорослий говорить:
- Закінчилося заняття, ти був молодець (плескає в долоні і заохочує дитину до цього).
Комментарии
Отправить комментарий